FAVO umożliwia Klientom dokonywanie zapłaty za Produkty nabyte w Sklepie Internetowym następującymi metodami:
a) za pośrednictwem systemu płatności internetowych, obsługującego m.in. przelewy internetowe oraz płatności kartami płatniczymi i kredytowymi – w przypadku, każdej umowy sprzedaży,
b) kartą płatniczą przy odbiorze Zamówienia – w przypadku, każdej umowy sprzedaży zawartej przez Klienta jako Klienta zarejestrowanego na Platformie FAVO.pl, z tym zastrzeżeniem, że: ;
nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą przy odbiorze Zamówienia dostarczanego Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej działającej na zlecenie FAVO; przy dostarczaniu Zamówienia przez firmę kurierską Klient zobowiązany jest dokonać przedpłaty za Zamówienie;
w przypadku płatności przy odbiorze Zamówienia dostarczanego Klientowi za pośrednictwem dostawcy Sklepu Internetowego, Klient może dokonać płatności kartą płatniczą bezpośrednio u dostawcy Sklepu Internetowego dostarczającego Zamówienie.
Klient dokonuje wyboru metody płatności podczas składania Zamówienia. Klient, który składa zamówienie jako Klient niezarejestrowany nie może wybrać sposobu zapłaty, o którym mowa w ust. 1 lit. b) powyżej.
Płatności elektroniczne są obsługiwane przez Dostawcę usług płatniczych. Przyjęcie Zamówienia do realizacji przez FAVO jest możliwe z chwilą otrzymania przez niego od Dostawcy usług płatniczych potwierdzenia poprawnego wykonania Płatności.
W przypadku, gdy Klient wybrał jeden ze sposobów przedpłaty za Zamówienie, płatność powinna być dokonana bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 2 godzin od momentu złożenia Zamówienia. W przypadku, gdy Klient wybrał opcję zapłaty przy odbiorze Zamówienia, płatność powinna być dokonana w momencie odbioru. Nieopłacone Zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku dokonania przedpłaty za Zamówienie, Sprzedawca potwierdza otrzymanie płatności wysyłając informację na podany przez Klienta podczas rejestracji Konta FAVO lub w Panelu Klienta adres e-mail.
W przypadku anulowania Zamówienia lub części Zamówienia, zwrot Płatności dokonanej przez Klienta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty anulowania Zamówienia lub części Zamówienia. W przypadku częściowego anulowania Zamówienia, zwrotowi podlega odpowiednia część ceny.
Zwrot Płatności jest dokonywany przez FAVO przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot Płatności następuje na ten rachunek w banku/SKOK-u lub na rachunek powiązany z kartą płatniczą, której użyto dla dokonania Płatności..
Zamówienia dostarczane są wyłącznie na terytorium Polski.
W zależności od opcji wybranej przez Klienta oraz obszaru określonego jego kodem pocztowym lub adresem dostawy (w zależności od lokalizacji), realizacja dostawy Zamówienia jest możliwa:
a) za pośrednictwem dostawców Sklepu Internetowego;
b) za pośrednictwem firmy kurierskiej działającej na zlecenie FAVO;
c) poprzez odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym FAVO (opcja „Zamów i odbierz”).
Terminy dostaw: W zależności od wyboru sposobu dostawy obowiązują poniższe terminy dostaw:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej do 72h od zamówienia przy założeniu że przesyłka zawiera produkty chłodzone i wyposażona jest we wkład chłodzący. Wysyłka produktów wymagających wkładów chłodzących odbywa się od poniedziałku do czwartku, aby zminimalizować zagrożenia wynikające z opóźnień po stronie firm przewozowych. Przesyłki niewymagające wkładów chłodniczych realizowane są od poniedziałku do piątku z dostawą do 72 z wyłączeniem zamówień składanych w przedziale czasowym od piątku godzina 16:00 do niedzieli godzina 23:59.
b) za pośrednictwem odbioru osobistego nie mniej niż 4 godziny od złożenia zamówienia i nie później niż kolejnego dnia roboczego w godzinach pracy sklepu stacjonarnego tj. od poniedziałku do soboty 9:00-20:00, chyba że klient wybierze późniejszy przedział czasowy z dostępnych np. odbiór za 2 dni robocze.
Dostawa Zamówienia przez dostawców Sklepu Internetowego jest realizowana tylko na wybranym obszarze Polski. Klient przed złożeniem Zamówienia może sprawdzić czy interesujący go obszar jest objęty dostawą Zamówienia przez dostawców Sklepu Internetowego wpisując kod pocztowy lub pełny adres miejsca dostawy (w zależności od wybranej lokalizacji) w formularzu elektronicznym na stronie Sklepu Internetowego.
Dostawa Zamówień poza obszar objęty dostawą przez dostawców Sklepu Internetowego realizowana jest przez firmę kurierską działającą na zlecenie FAVO. Asortyment Produktów dostarczanych przez firmę kurierską jest widoczny po wpisaniu na stronie Sklepu Internetowego kodu pocztowego adresu dostawy.
Dostawa Zamówienia jest realizowana na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
Dostawy Zamówień za pośrednictwem odbioru osobistego Sklepu Internetowego są realizowane w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia spośród proponowanych na stronie Sklepu Internetowego, nie wcześniej niż 4 godziny po złożeniu zamówienia i w godzinach pracy sklepu stacjonarnego. Klient może dokonać zmiany terminu lub przedziału czasowego dostawy Zamówienia do momentu, gdy ma ono status “do realizacji”, dzwoniąc do Sklepu Internetowego: tel. +48 693 168 168 pn-pt 09:00-15:00.
Szczegółowe informacje o terminie, czasie dostawy i warunkach dostawy przez firmę kurierską są dostępne w cenniku usług na stronie Sklepu Internetowego i wyświetlane podczas składania Zamówienia.
W przypadku konieczności realizacji wysyłki Produktów objętych Zamówieniem z różnych miejsc nadania, FAVO zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówionych Produktów w przesyłkach, bez dodatkowych kosztów dla Klienta i po uprzednim poinformowaniu Klienta.
Czas wysyłki Zamówienia jest oznaczony na stronie internetowej Sklepu Internetowego. FAVO dokłada wszelkich starań, aby wysyłka Zamówień następowała niezwłocznie, najpóźniej w czasie wskazanym na stronie Sklepu Internetowego. W przypadku niemożliwości wysyłki Zamówienia w wyżej wymienionym czasie, FAVO niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie.
Dostawa wszystkich Zamówień objęta jest stosownym ubezpieczeniem.
W przypadku Produktów podlegających odbiorowi osobistemu w sklepie stacjonarnym FAVO (tzw. „Zamów i odbierz” ), skompletowane Zamówienie będzie gotowe do odbioru osobistego w terminie i od określonej godziny wybranych przez Klienta podczas składania Zamówienia spośród dostępnych terminów i godzin odbioru.
W przypadku, gdy Klient wybierze dostawę Zamówienia przez dostawcę Sklepu Internetowego lub firmę kurierską, a doręczenie Zamówienia nie będzie możliwe z powodu niemożności dojazdu pod wskazany adres lub niemożliwości dostarczenia Zamówienia na skutek przeszkód, za które FAVO nie ponosi odpowiedzialności, takich jak np. wydarzenie sportowe odbywające się w pobliżu adresu dostawy lub zakaz ruchu na drodze dojazdowej do adresu dostawy, obowiązujący w godzinach realizacji Zamówienia wskazanych przez Klienta, Zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona zgodnie z zasadami wskazanymi w §9 Regulaminu.
Koszt dostawy Produktu w całości pokrywa Klient.
Koszt dostawy Produktów zależy od wybranego sposobu dostawy, wartości brutto Zamówienia (bez kosztów dostawy i po uwzględnieniu naliczonych rabatów) oraz od terminu i przedziału czasowego dostawy. Koszt dostawy jest każdorazowo widoczny podczas składania Zamówienia oraz w jego podsumowaniu.
Własność Produktów przechodzi na Klienta z chwilą jego odbioru od przewoźnika.
Klient odbierając Zamówienie od dostawcy Sklepu Internetowego, firmy kurierskiej, powinien sprawdzić stan Produktów oraz ich zgodność z Zamówieniem i pokwitować ich odbiór w obecności, odpowiednio, dostawcy Sklepu Internetowego, kuriera lub osoby wydającej Zamówienie, z jednoczesną adnotacją, że Zamówienie zostało dostarczone w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki zaleca się w obecności dostawcy Sklepu Internetowego lub kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać dostawca i kurier), zawierający opis uszkodzenia.
Dokument sprzedaży, tj. paragon fiskalny lub faktura VAT, jest dostarczany Klientowi wraz z Zamówieniem lub przesyłany pocztą elektroniczną na wskazany przez Klienta w Koncie adres e-mail. W przypadku produktów objętych gwarancją FAVO wydaje Klientowi wraz z Produktem oświadczenie gwarancyjne utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku (dokument gwarancyjny), które otrzymał od gwaranta.
Klient składając Zamówienie zobowiązuje się do tego, że on lub osoba przez niego upoważniona będzie obecna pod adresem dostawy w wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia terminie i przedziale czasowym.
Klient składając Zamówienie zobowiązuje się do tego, że odbierze je w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia.
Dostawa Zamówienia jest realizowana w wybranym przez Klienta terminie i przedziale czasowym. Nie ma możliwości zastrzeżenia dokładnej godziny dostawy Zamówienia. Taka możliwość istnieje tylko w przypadku odbioru ze sklepu stacjonarnego.
W przypadku:
a) nie dostarczenia Zamówienia z powodu nieobecności Klienta w wybranym przez niego podczas składania Zamówienia terminie i przedziale czasowym pod adresem dostawy;
b) nieodebrania przez Klienta Zamówienia ,w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia, Zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona zgodnie z zasadami opisanymi Regulaminu.
FAVO informuje Klienta o przekazaniu Zamówienia dostawcy Sklepu Internetowego lub firmie kurierskiej poprzez wysłanie wiadomości e-mail oraz sms odpowiednio na adres e-mail i numer telefonu podany przez Klienta w Koncie oraz zmianę statusu Zamówienia widocznego po zalogowaniu się do Sklepu Internetowego, a w przypadku, gdy Klient złożył Zamówienie jako Klient niezarejestrowany, po kliknięciu w link udostępniony wraz z potwierdzeniem otrzymania przez FAVO Zamówienia, o którym mowa w §8 ust. 10 Regulaminu, i wpisaniu 4 ostatnich cyfr numeru telefonu podanego przez Klienta podczas składania Zamówienia .
FAVO RETAIL GROUP
SPÓŁKA Z O. O.
Kontakt z nami:
Klaudia Kurczyna