Polityka prywatności i cookies Delikatesów ONLINE

1. Dane osobowe

  1. Administratorem danych podawanych na Platformie FAVO  jest „FAVO Retail Group ” sp. z o.o. z adresem siedziby: ul. Kijowska 7, 30-079 Kraków (“administrator”).
  1. Z administratorem można się skontaktować, na adres poczty elektronicznej biuro@favodeli.pl, , telefonicznie pod numerem +48 693 168 168 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować poprzez adres e-mail: biuro@favodeli.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora z dopiskiem „IOD”. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu:
    • 4.1. wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, w tym w celu założenia Konta FAVO oraz umożliwienia zawierania umów sprzedaży Produktów w Sklepie Internetowym, a także w celu realizacji tych umów – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b. RODO);
    • 4.2. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa ciążących na administratorze, w szczególności w zakresie rachunkowości – podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    • 4.3. komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz marketingowych  – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora polegający na kierowaniu do Klienta treści marketingowych dotyczących towarów i usług administratora pocztą tradycyjną, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika zgody na otrzymywanie treści marketingowych na podany przez Klienta adres e-mail i/lub numer telefonu – również z wykorzystaniem tych kanałów kontaktu, przy czym podstawę prawną przetwarzania danych stanowić będzie dobrowolnie wyrażona przez Klienta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    • 4.4. przyjmowania zgłoszeń Klientów za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz udzielania odpowiedzi na te zgłoszenia. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • 4.5. ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes administratora polegający na umożliwieniu administratorowi ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f. RODO);
    • 4.6. analitycznym i statystycznym – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników na Platformie FAVO.pl i sposobu korzystania z konta, a także ich preferencji w celu poprawy funkcjonalności (art. 6 ust. 1 lit. f. RODO).
  1. Przy dokonywaniu Płatności za Zamówienie, dane Klienta, niezbędne do realizacji Płatności, są przez FAVO udostępniane Dostawcy usług płatniczych. Dane będą przetwarzane dla celów obsługi Płatności oraz wykonania ciążących na Dostawcy usług płatniczych obowiązków wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wynikających z przepisów zgodnych z dyrektywą 2005/60/WE w sprawie przeciwdziałania korzystaniu z systemu finansowego w celu prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu.
  2. Dane osobowe Klienta mogą być przekazywane podmiotom świadczącym na rzecz administratora usługi kurierskie, pocztowe, prawne, podatkowe, audytorskie, dostawcom usług IT, infolinii, archiwizacji i niszczenia nośników, partnerom świadczącym usługi marketingowe, dostawcom usług płatniczych oraz spółkom z grupy FAVO.
  3. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres trwania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, aż do usunięcia Konta FAVO. Okres przetwarzania danych osobowych Użytkowników może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora. W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w celu komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz marketingowych, dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia właściwej zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym celu. W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa ciążących na administratorze, dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z właściwych przepisów prawa.
  4. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do jego danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
    • Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania jego danych osobowych na podstawie przesłanki prawnie uzasadnianego interesu administratora, to jest przetwarzania danych w celu: komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz marketingowych w tym profilowania, obsługi zgłoszeń, ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora a także w celu analitycznym i statystyczny.
  1. Użytkownikowi przysługuje prawo do wycofania każdej z wyrażonych zgód w każdym czasie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania jego danych osobowych do momentu wycofania zgody.
  2. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Odmowa podania danych będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy lub brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na kierowane do administratora zgłoszenie. Podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne ale niezbędne w celu otrzymywania treści marketingowych od FAVO.  
  3. Dane osobowe Użytkowników nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym poprzez profilowanie.

 

×